tiistai 14. elokuuta 2012

Morsiuskimppu...

tuottaa edelleen päänvaivaa.

Kun en osaa päättää, että mitä haluan ja miten. Että voikin olla hankalaa..!? Sulhanen ei oikein osaa sanoa juuta eikä jaata, kuulema kaikki näyttää hyvältä. Kaason kanssa me taidetaan olla vähän eri linjoilla kukka-asioissa ja äiti..noh..sieltä nyt voi odottaa mitä vain. Asiaa ehkä helpottaisi jos voisin näyttää, että millainen mun puku on. Mutta kun en "voi" näyttää... ;)

Ehkä kävelen hääpäivän aamuna kukkakauppaan, että tehkää mulle joku puska kiitos?

Harsokukkaa? Tästä tykkään <3

Valkoista ruusua ja freesiaa?

Valkoista ruusua ja neilikkaa?

Valkoista ruusua ja vihreää hortensiaa?

Valkoista hortensiaa?

Repäisenkö ja otan kimpun pinkistä hortensiasta?
kaikki kuvat: Google

Mielipiteitä otetaan vastaan ilomielin!!

5 kommenttia:

  1. Jaah. Mun suosikki on kyllä pinkki hortensia ja sitten nuo muutkin hortensiakimput. Ja harsokukkaa myös! Harsokukka olisi noista ehkä erilaisin ja persoonallisin? Vähiten ns. perinteinen kimppu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hanna kommentista! :)

      Mullakin jotenkin koukuttaa tuo pinkki hortensia - mietityttää vain se, että onko mun ulkoinen olemus sitten jotenkin turhan räväkkä? Vihreä puku ja pinkki kimppu? Jäänkö minä pienenä ihmisenä kaiken koristelun "alle"? Harsokukka on edelleen mielenpäällä.. :)

      Poista
    2. Niin, ja tervetuloa Hanna lukijoiden joukkoon!

      Poista
  2. Tuo harsokukkakimppu on kyllä tosi kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Harsokukka on minunkin mielestäni kaunis, yksinkertainen mutta näyttävä kuitenkin! :)

      Poista